sexta-feira, outubro 08, 2010

Eu sei que o verão está chegando porque:

.
Saí do trabalho e não precisei colocar o casaco, e isso já aconteceu umas 4 vezes.

Caiu uma chuva fina e eu não fiquei aborrecida, mas refrescada.

Usei o edredon mais para abraçar do que para cobrir também não pela primeira vez.

Ouvi uma cigarra cantando (a-do-ro barulho de cigarra - I mean - de uma cigarra solitária. Ano passado devia tar tendo uma praga de cigarra nessa cidade, pois tinha tantas que o barulho era ensurdecedor)

E para ficar mais com a cara do verão, comprei um pacotinho de tratamentos estéticos que está em SUPER PROMOÇÃO até amanhã (todos por R$62 juntos) no site Vale Junto. Vou fazer 4 sessões de Carboxiterapia + Ultra-som + Thermolipo + Massagem Turbinada + Endermoterapia e ver se detono com essas minhas celulites!!! Estou animada!!

Estou ansiosamente esperanto pelo horário de verão, minha época preferida do ano! Dia 17 ele tá chegando e eu desde já dou boas vindas!!!



... ... ... 

P.S.: Descobri como faz para usar cores diferentes no texto dos posts, além das que o editor de postagem permite. É só ir no html e mudar o nome da cor para o nome oficial da cor que você que, dá para ver nessa tabela aqui. Pode ser que todo mundo já saiba disse e eu esteja dizendo o óbvio, mas de repente alguém acha legal!


8 comentários:

Morena disse...

Vc fez dois posts no mesmo dia?!? Que empolgação! Eu tbm tenho que ter mais paciência...
E sobre o verão eu amo mto tudo isso né?!? Praia e sol!!! delicia!
Beijos saltitantes
Bom fim de semana

luluonthesky disse...

Que venha o verão.. :)
Big Beijos

Dany disse...

Horário de verão, né? Tá chegando... #Medo

Adorei essa tabela de cores!!! Eu até sabia que tinha que mudar o nome, mas não sabia os nomes das cores! Thanks!!!!!! :-)

Micha Descontrolada disse...

tenho comprado tantas coisas nesses sites..inclusive minha depilação a laser comprei num desses, mas esse vale junto eu não conhecia..vou lá ver.


/(,")\\
./_\\. Beijossssssssss
_| |_................

Lucimere disse...

estava aqui pensando no qto essas nojentas e muito barulhentas cigarras estão me encomodando... nossa! tá demais! 1º coisa que está me chateando muito aqui em Brasília. horrível.
Há época que eu gosto do horário de verão e há época que não. estou na fase de gostar.
Boa sorte com o tratamento.
bjossss

Cacau disse...

Adorei seu bloguinho! vou te seguir!
ótimo domingo

bjsss

Anônimo disse...

[p]In my opinion, [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags outlet[/url] buying cheap replica bags from e-shops really offers great convenience for us . The actual purses research such as products you have observed upon a number of additional websites, Prices will also be superb to become proper considerably less compared to 50 % associated with list . The work, meaning the suture workmanship of the shoulder strap, ladle cover, and many other materials, ensuring the suture is firm; the pin should not be too big or too loose . Because they conserve, that which you conserve about the footwear, a person shed about the gown . Whatever type of pocket book you choose; purchasing mens leather-based purses ought to continuously end up being finished to match your person preferences . Leather-based is actually typically the most popular materials that is extremely long lasting . Sebastian Manes, the store隆炉s director of accessories, says he thinks that the rising popularity of designer bags is marking a turn in the tide of fashion and the mood of the nation as a whole . His grandfather and grandmother worked in wedding dress factory . The chain seems like other branded bags style, but it improves the whole level in good way.[/p][p]Unlike [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags[/url] thick rivets, it display female and fashion factors well . You can make easy excess to them by shopping from your local shops or online . This bag is worth to get for fun and it is not a pity even you throw [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet uk
[/url] it in your cabinet . They can be treated as clutches or shoulder bags . At least I thought [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags uk[/url] it was . [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] com . As well as, the best shops provide genuine custom products, not really knockoffs . It is interesting to appreciate the Spring Summer [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] 2012 series products carefully.[/p]

Anônimo disse...

[p]In my opinion, [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags outlet[/url] buying cheap replica bags from e-shops really offers great convenience for us . The actual purses research such as products you have observed upon a number of additional websites, Prices will also be superb to become proper considerably less compared to 50 % associated with list . The work, meaning the suture workmanship of the shoulder strap, ladle cover, and many other materials, ensuring the suture is firm; the pin should not be too big or too loose . Because they conserve, that which you conserve about the footwear, a person shed about the gown . Whatever type of pocket book you choose; purchasing mens leather-based purses ought to continuously end up being finished to match your person preferences . Leather-based is actually typically the most popular materials that is extremely long lasting . Sebastian Manes, the store隆炉s director of accessories, says he thinks that the rising popularity of designer bags is marking a turn in the tide of fashion and the mood of the nation as a whole . His grandfather and grandmother worked in wedding dress factory . The chain seems like other branded bags style, but it improves the whole level in good way.[/p][p]Unlike [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags[/url] thick rivets, it display female and fashion factors well . You can make easy excess to them by shopping from your local shops or online . This bag is worth to get for fun and it is not a pity even you throw [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags outlet uk
[/url] it in your cabinet . They can be treated as clutches or shoulder bags . At least I thought [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags uk[/url] it was . [url=http://www.chanelbagsoutlett.co.uk]chanel bags uk[/url] com . As well as, the best shops provide genuine custom products, not really knockoffs . It is interesting to appreciate the Spring Summer [url=http://www.cchanelhandbagssale.co.uk]chanel handbags[/url] 2012 series products carefully.[/p]